Linda Lazet wrote on October 29, 2021 at 5:02 pm Leuke website Erik!!! Ik zoe dat je in november ook weer in Barbacan zingt. Yessss dan zijn wij er weer bij hoor. Gezellig groeten van Nico en Linda ... Toggle this metabox. Permalink Please wait...