Een mooie avond gehad dankzij Erik! Mijn gezelschap was minder maar Erik maakte er een top avond van! Erik bedankt en doe je vrouw de groetjes, kusjes van de boys uit Eindhoven x
Gerald van Dijk
wrote on agosto 27, 2018 at 5:27 am
Hee Erik we komen weer naar puerto rico in december in Maracaibo. Ik weet niet of je het nog weet maar ik ben die kale met die bril 😉 gewoon weer sweet Caroline.....
sissel nicolaisen
wrote on marzo 23, 2018 at 9:46 pm
you make our holiday in puerto rico very special. we meet and heard you the first day of our holiday! I listen to "sailing home" and smile and remember.... what a voice!!! and we learnd a lot of new exercises......
Hello Erik,
Everytime I travel to Gran Canaria I'm so happy to hear you 🙂 You are one of my favorite singers and I hope you'll Do it a long time 🙂
Greetings from Germany 🙂
Miranda Van hoof
wrote on marzo 10, 2018 at 7:24 pm
I´am very proud of you baby
I love to listening when you are singing and then i´am back again in love.
You are the best, and the best thing that has happened to me.
I LOVE YOU HONEY.
-xxxx-
Franca en Stefan
wrote on marzo 9, 2018 at 11:44 am
Hallo Erik,eentje moet de eerste zijn voor je gastboek.Bij deze!We hebben genoten van jou .En wensen je veel geluk.Tot volgend jaar.groetjes Franca en Stefan.Houdo
Hee ErikGefeliciteerd met je mooie website. Ziet er goed uit. Veel succes met alles! Hoop je nog eens te zien op GC bij Maracaibo maar ze gaan dicht in mei/juni hoorde ik van Renée. Komt vast nog een keer. We volgen graag op afstand ?Groetjes aan de familie, Kathy en Sanne