Hee ErikGefeliciteerd met je mooie website. Ziet er goed uit. Veel succes met alles! Hoop je nog eens te zien op GC bij Maracaibo maar ze gaan dicht in mei/juni hoorde ik van Renée. Komt vast nog een keer. We volgen graag op afstand ?Groetjes aan de familie, Kathy en Sanne
