Linda Lazet schreef op oktober 29, 2021 om 5:02 pm Leuke website Erik!!! Ik zoe dat je in november ook weer in Barbacan zingt. Yessss dan zijn wij er weer bij hoor. Gezellig groeten van Nico en Linda ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...